maanantai 23. syyskuuta 2013

Run Joey run!

Mulle musiikki on aina ollu tosi tärkeetä ja oon sellanen ihminen, että jos jossain soi hyvä biisi niin mun on pakko saada naputtaa, taputtaa, täristää jalkaani tai laulaa sen tahtiin. Sen takia mulla on lenkillä ja salilla aina kuulokkeet päässä ja kunnon hyvärytmistä musaa, niin sujuu tosi paljon reippaammin - varsinkin lenkillä mun kävelytahti menee aina samaan aikaan musiikin kanssa, niin mitä nopeempi biisi sitä korkeempi syke. Metästin mun tulppakuulokkeita vaikka miten kauan ja epätoivosena lainasin Lauran kuulokkeita pitkään kun omat nappikuulokkeet ei koskaan pysyny päässä :D

Aattelin sitten laittaa tähän muutaman biisin esille, mitä löytyy miun biisilistalta. Vaihdoin just äskettäin omaa biisilistaani kun alko mennä hermo niihin samoihin 3kk korvissa pyörineisiin jumputuksiin, että nää on enemmän sieltä uudelta listalta. :) Kuitenkin, mulla soi treenatessa:














Huomaan, että jos mulla ei oo kuulokkeita salilla, niin keskityn ihan kaikkeen muuhun kuten jutteluun :D Saan kuulokkeilla blokattua kaiken ylimääräsen ja häiritsevän. Oon vaan niin surkea nykymusiikin kanssa, niin on toisinaan hieman ongelmia saada hyviä jumputusbiisejä että sais listaa vaihtoon. En miä kuuntele yleensä sellasta musiikkia! Jos siis teillä on hyviä must-biisejä treenilistalla, niin heittäkääs tännepäin vaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti