sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Ranskaa!

Ranskan lukemisen sijaan innostuin tutkimaan meidän ranskanreissun hotellin lähellä olevan ostoskeskuksen tarjontaa netistä ja mun mielestä tää shoppailu on ihan hyvä alottaa tässä jo puol vuotta etukäteen, vai mitä? :) Tutkin Claire'sin ja Jennyferin valikoimia ja sitten ehkä sorruin tekemään pienen tilauksen Nellylle...


Harmi, kun noi vaatteet ei oo enää sit myynnissä kun me mennään Ranskaan. Toi sininen ruutupaita olis ihana kun sen solmis vielä ylempää kun tossa ja alle laittais jonkun söpön topin. Sit toi villapaita, missä on noi kyynärpäätoppaukset niin on just sellanen, mitä oon kattonu jo pitkään että haluaisin, mutta ei oo tullu vielä vastaan. Sit toi Route66-toppi on _ihana_!! Voisin niin kuvitella ton shortsien kanssa kesällä ja aarrhh kun tuota ei saa mistään Suomesta! Toivotaan, että Jennyfer säilyttäis ton.


Claire'sin korut vaikutti tosi hyvältä ja meidän äiti on tuonu mulle jokaiselta reissultaan aina jotain tuolta liikkeestä. Eniten tykästyin noihin ylävasemman korviksiin, kun mulla on tullu nyt joku vaaleenpunasen ja ruusukullan yhdistysinto. Minulla, jonka vaatekaappi on melkein täysin sininen :D


Noh, tässä on nää viralliset tuhot tällä kertaa. Oon ettiny tollasta pientä statementtiä jo pitkään ja toi vaalea villapaita on ollu kanssa etsinnässä kun toi on tommonen tarpeeks kevyt, että kelpaa pulooveriks viileillä kesäkeleilläkin. Sit jos haluaa tosta "hienomman", niin laittaa kauluspaidan alle, että ne kaulukset tulee esille tuolta ylhäältä. Tota vihreetä paitaa ei ollu valitettavasti enää mun koossa (argh, nettivaatekauppojen kirous että jäljellä on vaan XS, S tai L/XL) että sitä en nyt saanu mun ostoskoriin, mutta tollasia peruspaitoja löytää muualtakin. Sit toi sininen mekko kolahti jotenkin tosi kovaa, vaikka pelkäänkin sen olevan vähän liian lyhyt mulle. Mutta paras kuitenkin kaikista on toi punavalkonen mekko. En oo tykänny tosta systeemistä että takaosa on pidempi, mutta mulla on ihan armoton kesämekkopula ja tässä kun kesällä tulee reissuja ja varmasti tulee iltaa istuttua kerran jos toisenkin kavereiden kanssa, niin olis ihan kiva että olis jotain muutakin päällepistettävää kun aina ne samat kamppeet. Plus mun mielestä tossa se toimii ton kuvion ansiosta :) Toivon todella, että en pety noihin Nellyn vaatteisiin, kun ne usein on kotiin tullessa erinäkösiä, mitä on suunnitellu tietokoneen välityksellä.


Aattelin että jos löytäisin jostain alesta jonkun kivan ruusukullanvärisen tai hopeisen kellon, niin sais sellasen komeilemaan käteen :) Vielä kun mun puhelin on päättäny alkaa temppuilla sillä tavalla, että se on nykässy ton lukitusnamiskan tonne kuoren sisään ja joudun joka kerta temppuilemaan että nään kellon tai saan kännykän avattua. Pitäis viedä se korjaukseen, jos menis vielä takuuseenkin. Mutta nyt, ranskashoppailun sijaan taidan vetäytyä ranskankirjan ääreen. Se oliskin kohta jo vuoden vika jakso ja voisin ehkä pikkuhiljaa alkaa kaivaa tota mun skootteria tuolta tallista pihalle, että jos se alkais hurista tänä vuonna sentään sen suurempia nikottelematta. Miun koulumatkalla on suurin osa jo sulaa, mutta meidän tie vielä meinaa jäätää, mikä estää ajelun. Tule jo, kunnon kevät!!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti