sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

You've got mail!

Hello! Postista tupsahti tänään iso paketti, mikä oli harvinainen ylläri, varsinkin kun lähetyspaikan kohdalla komeili Lontoo, Englanti! :) Äitin serkku lähetti mulle myöhäisen synttärilahjan ja kuten kirjoittikin kortissa, niin lahjat on parhaimpia kun niitä ei osaa odottaa oikeaan aikaan.





Paketista paljastui siis brittiläinen Demi, reseptikirja ja Zipit-laukku , joka siis koostuu sellasesta pirun pitkästä vetoketjupätkästä, joka vedetään kiinni ja siitä muodostuu laukku. Olin ihan hämmentyny kun paketista paljastu iso vetoketjukasa ja olin ihan että mikä jekku tää nyt on, mutta sit kun vedin vetskarin kiinni, niin siitä tulikin ihana crossbody-laukku. Oon ettiny pitkään tollasta pientä matkoilla käyvää crossbody-laukkua ja en tiiä oonko sen ääneen sanonu, kun Kaisa ties noin hyvin. Toi on vielä vähän pliisun värinen, niin koristelen sen todennäkösesti jollakin pinsseillä tai jollain sentapasella. Tohon ei kangasta voi oikein laittaa kun sit toi vetskarisysteemi ei toimi.


Palaillaan joskus kun oon selvinny koeviikosta. That won't be fun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti