torstai 7. helmikuuta 2013

Sicko

Heh, se siitä uudesta noususta vissiin :D Viikko sitten mulla meni hermo kun ääntä ei enää lähteny pihaustakaan ja nielasu oli vaikeeta, niin soitin terveyskeskukseen ja ne pisti mut heti nielutestiin. Oksennusfoobikon märkä päiväuni - pitkä tikku kurkussa jolla otetaan nielusta näyte. Meinas muuten pikkusen puntit tutista. Onneks oli koeviikko niin ei tarvinnu koulussa hirveästi olla ylimäärästä ja kuluttaa ääntä yhtään enempää. Välistä jäi jo espanjantuntejakin ja kaikkea kivaa, nyyhkis.



Kyllästyin normaaliin Liptonin keltaseen teehen, kun sitä tuli juotua monta kuppia päivässä, niin oli pakko vaihtaa jo merkkiä :D Mulla on teessä vähän se, että kun juon maidolla ja sokerilla teeni, niin ei kaikki teelajit maistu hyvältä tolla yhistelmällä. Kuitenkin tohon paljon hehkutettuun Uskolliseen ystävään tykästyin tosi paljon ja tota oon nyt sit juonu tän lopputauteilun.


Palkitsin itseni koeviikon jälkee  Ginger Alella, jota olin tuolla mun hyllyssä jemmannu... Toi oli loppujen lopuks aika pahaa eikä läheskään niin hyvää kun se Schweppesin versio, että se siitä :D


Myöskin sillon kun olis pitäny lukea, niin innostuin suihkukosteisiin hiuksiini pistämään letit ja en osannut odottaa ollenkaan noin radikaalia lopputulosta... Nukuin ne päässä yhden yön ja seuraavana aamuna kun avasin ne, niin mun päässä oli jotakin Tina Turnerin ja Shaun Whiten sekotukselta, että vedin ekana pipon päähän ja totesin että tällä mennään :D Seuraavana päivänä kiharat oli edelleen tallella ja laitoin ne sitten noin, että ei näyttäis ihan kamalalta. Sit pitikin jo olla luova ja piilottaa edelleen voimassa olevat kiharat ponnarilla taakse että ne ei näkyis... Edes suihku ei ole näitä kadottanut mihinkään ja nyt oikeasti alan ymmärtää niitä ihmisiä, ketkä valittaa omista kiharoistaan. Oon aina valittanu, että mulla on ihan suorat ja lättänät hiukset, niin nyt voin olla ihan tyytyväinen niihin kun tää hirveä pehko alkaa pikkuhiljaa hiipua taas omaan luonnolliseen muotoonsa :D


Miun kone alko temppuilla, että se ei päästäny enää nettiin ja vein sen meidän koulun atk-tukihenkilölle sitten korjattavaks. Noh, se oli löytäny sieltä sitten n. 200 virusta, mitä mun virustorjunnat ei ollu löytäny ollenkaan ja sai nyt toivottavasti tän kehnon masiinan korjattua. Mutta pärjäsin ne kaks koneetonta päivää aika yllättävän hyvin, katoin nimittäin Frendejä varmaan monta kymmentä jaksoa putkeen ja olin tosi tehokas: päällystin kolmisen kirjaa, järjestin tossa ylemmässä kuvassa olevan korupuuni, lakkasin alemman kuvan lakoilla kynteni ja sain aikaseks siivota tosta noi pari kuleksivaa laatikkoa pois. Ja mulla oli yllättävän kivaa ilman konetta, oli kivaa viettää aikaa silleen, että se ei ollu "häiriöks" :) Vois siis pitää koneettomia päiviä useamminkin.



Huomenna alkaa laulukurssi ja toivon tosissani, että pystyn laulamaan edes hieman. Jos en, niin soitan äkäsen puhelun arvauskeskukseen että antakaa mulle semmoset tujut yskänlääkkeet että yskä on tainnutettu hetkessä :D Aamulla on verikoe, että nyt kaikki tsempit tännepäin, kiitos... Nyt alan siirtämään kaikki tiedostot omalle koneelle, mitä siirsin korjausta varten ulkoselle kovalevylle ja taistelemaan asetusteni kanssa. Tän takia vihaan viedä koneen korjaukseen, kun aina muuttuu kaikki omat asetukset ja sit on ihan hirveä homma muokata ne takasin! :D Kurkatkaas näin btw vielä tän päivän kunnallislehti, sieltä löytyy jotain pientä mun kätösistäni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti