keskiviikko 2. tammikuuta 2013

My New Years Resolutions


Pengoin vuoden takaisia postauksiani tuolla varastoissa ja silmiin pisti viime vuoden uudenvuodenlupaukset :) Ajattelin siis nyt tässä näinkin julkisesti tehdä uudet ja lupaan että jos ihan hirveän kamalasti lipsun mistään niistä niin minua saa tulla tökkäämään ja muistuttamaan asiasta :D Viime vuonna siis lupasin, että:

1) Pudotan painoa vähintään 5 kg
2) Syön enemmän vihanneksia ja kasviksia
3) Etsin Nominationini jostain
4) Nostan paria koulunumeroa
5) Parannan ihmissuhdetilannettani
6) Opettelen käyttämään kameraani kunnolla

Ja kun viime vuoden saldoa tarkastelee, niin enemmistö noista toteutui :) Oon oikeasti oppinu syömään ja laittamaan vihanneksia ja kasviksia, koulu on pysyny samalla tasolla edelleen että ei oo tippunu lukiossa niinkun oletin, ihmissuhdetilanne on paljon parempi nykyään ja kameraani oon oppinu tosissanikin käyttämään paremmin, kiitos Keskisuomalaisen valokuvauskoulutuksen. Puuttumaan jäivät siis vielä tuo Nominationin etsiminen, joka on edelleen ihan mahdoton tehtävä ja toivon tosissani että se tulee vielä jostain vastaan joku päivä. Ja noh, painonpudotus onkin sitten asia erikseen ja sillä saralla sentään oon oppinu sietämään verikokeita ja oon saanu lääkitystä ees pikkusen parempaan kuntoon, että jos toi toteutuis vähintäänkin sit vuoden 2013 aikana ja moninkertasesti vielä :) Eli ei mitään hätää! Mutta niin, uusia lupauksia vuodelle 2013:


1) Tyhjennän kaikki loputkin lojumassa pyörivät pahvilaatikot pois alta
2) Pudotan painoa vähintään 10 kiloa
3) Aloitan kuntokuurin*
4) Pidän kurssinumerot samassa edelleen lukion aikana
5) En kasaa itselleni liikaa töitä, vaan muistan myös rentoutua
6) Säästän rahaa reissaamiseen
7) Lukea viimeinkin ne yöpöydällä odottavat kirjat
8) Käydä keikoilla enemmän!


Pahvilaatikoista siis toivottavasti päästään eroon ens vuoden aikana, kun niitä lojuu remontin jäljiltä vieläkin täällä ympäriinsä. Kurssinumerot pysyy toivottavasti edelleen samassa ja motivaatiota tulis pikkusen lisää, koska oletusarvo on tietty yleensä se, että lukiossa numerot tippuu. Noita töitä mulla tosissaan riittää ihan vaikka muille jakaa aina toisinaan, mutta siitä ei pidä valittaa, nimittäin rahansäästöähän siinä tulee ihan kaupanpäälle. Mutta tosiaan se, että edelleen pitäisin sellasia päiviä etten stressais mistään mitään vaan tekisin juttuja joista ite tykkään ja niiden aikana vois vaikka ehtiä lukeakin noita yöpöydällä odottavia kirjoja. Siellä oottaa tällä hetkellä Piiat ja Carrie Bradshawn nuoruudesta se kakkososa ja nyt joulun jälkeen toi Madventuresin opas ja toki pari Pariisi-opasta :) *Mutta niin, toi liikuntaosuus. Me tehtiin jouluaattona iskän kanssa sellanen yhteinen diili, että iskä tekee mulle kunto-ohjelman ja alkaa vetää mulle treeniä, kun se on sivukoulutukseltaan ammattivalmentaja. Eli mun ei tarvii yksin koittaa löytää sitä motivaatiota vaan sit kotona on joku joka tosissaan jaksaa miut pakottaa lenkille ja liikkumaan, koiran lisäks. Vielä kun iskä jää nyt eläkkeelle toukokuussa niin se on täällä päivittäin mua patistamassa ja kyllä uskon että tuo 10 kilon pudotuskin vielä aikanaan sieltä irtoaa, kunhan ensin käyn vetämässä semmoset haloot jo kolmannelle lääkärille helmikuussa :D Kovat suunnitelmat.


Mutta niin, lupaan teille että jos joku teistä huomaa että lipsun jossain näistä lupauksistani, niin miua saa tulla tökkimään joko ihan livenä tai Facebookissa että nyt muistahan tämä. Älkää tulko meille ettimään noita pahvilaatikoita kummiskaan, se on varmaan viimenen lupaus noista mikä toteutuu... :D Kuvien suhteen olen tänään laiska ja saamaton, joten ne tarjoaa tänään Weheartit. Mitäs olette lupailleet? :) Vihaan sitä kun bloggaajat laittaa aina postauksen loppuun kysymyksen että sais lisää kommentteja, mutta miä oikeasti oon niin utelias että haluan tietää mitä te ootte luvannu, enkä kalastele kommentteja :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti