lauantai 29. joulukuuta 2012

Kiltteys on aliarvostettua

Bonjour ja hyvää joulunaikaa kaikille lukijoille :) Toivottavasti olette nauttineet jokaisesta tortusta ja kinkkusiipaleesta aivan sydämenne kyllyydestä ja joulupukki lahjoi teitä runsaasti. Miä ainakin oon vetänyt sapuskaa samaan tahtiin kun sumopainijat konsanaan, että kierin sitten keskiviikkona kouluun. Olis tätä lomaa saanut vähän pidempäänkin viettää, just ehtii tottua tähän rytmiin että voi ottaa vaan rennosti ja miettiä että lähteekö tänään ulkoilemaan/käymään kaupassa tai pelaako wiigolfia tai laittaako hyvää ruokaa tai leipooko juustokakkua vai löhnöttääkö koko päivän sängyssä ja kattelee leffoja tai tekee uusia matkasuunnitelmia. Oon mä senverran reipastunu, että sain vähän alotettua esseen kirjotusta, ettei sitten mee ens viikko ihan panikoidessa palautuksia :)


Matkakirjoja paljastui paketista tietenkin, pikavilkaisulla toi Madventuresin kirja on aika mahtava ja toi Pariisi-opas kuulostaa niin hyvältä kun olla ja voi tota kevään reissua varten <3


Dvd:itä tuli tietty ja tuo Vain Elämää -levy :) Serranot avattiin heti ekana! Ton The Inbitweenersin oon nähny kyllä, mutta kiva se on omistaa dvd:näkin. Tämän lisäks ostin itelleni American Pie 1:n, kun tosiaan sitä en oo aikoihin nähny ja alkuperänen versio on VHS :D


Ei ole naisella joulua ilman mössöjä ja tököttejä :P Dermosilin chocolate shower gel ja body oil ja Tropical Paradise -suihkugeeli. Ihan hyvä ettei ton enempiä tullu mössöjä kun mulla on kaikki aika vakituotteita mitä käytän eikä oo tarvetta mihinkään :)


Lahjakortteja! Aina kelpaa :D H&M:n 30€ lahjakortti ja Vero Modan 70€ lahjakortti :) Toi Vero Moda oli ite toivomus kun äiti kysy että mihin haluan lahjakortin, koska oon Vero Modan superasiakas - sinne kun uskaltautuu niin harvoin sieltä tyhjin käsin lähtee pois... :D


Ihana New York -kalenteri! Sopivan pienikokonen vielä että se mahtu mun korkkitaulullekin eikä tarvinnu hakata ylimääräsiä nauloja seinään. Kaikista lempparein mun lahjoista oli toi pussi, koska se on niin totta kun olla ja voi mun korvien kohalla. Tosissaan kun lentäminen on niin rakasta puuhaa mulle, vaikka korviin sattuukin ja kipua pitää jännittää, niin se todellakin on asennekysymys että sinne koneeseen kiipee joka kerta aina vaan uusiks :D Näiden lisäks tuli tietty suklaata, Angry Birds -viltti, Davidin laukku, villasukkia (jee <3), keittiötarvikkeita ja koko perheelle tietty pelejä.

Olkaahan uutenavuotena kiltisti! Miä meinasin ainakin juhlistaa vuoden vaihtumista ihan kunnolla! :)

2 kommenttia:

  1. sait ihan sairaasti lahjoja! :o teikäläiselle olis haaste odottelemassa ;) http://mmindfields.blogspot.fi/2012/12/tuplat-osa-yksi.html

    VastaaPoista
  2. Apua, voi ei... :D Pitää kehittää tuohon vastauksia! Mulla on tosiaan nyt kerrankin ollu joululomalla tämmönen flow tähän kirjottamiseen (tietenkin just sillon kun olis ihan hirveesti kirjottamista lukion ja kahen työn puolesta, argh...) niin mun luonnosvarasto on ihan täynnä kaikkea :D Että älä pahastu, jos vastausta ei hetkeen kuulu - kyllä se on sieltä tulossa hitaasti mutta varmasti! :D Hyvää uutta vuotta Ellalle, btw <3

    VastaaPoista